Sağ yanı AKP, sol yanı BDP - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

19 Nisan 2013 Cuma

Sağ yanı AKP, sol yanı BDP

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Muş Valiliğini ziyaretinde gazetecilere yaptığı açıklamada, AKP iktidarın bölücü terör örgütü PKK ile yürüttüğü müzakere sürecine övgü yağdırdı. Gül, “İyi şeylerin olacağını her zaman ısrarla tekrarladık. Ziyaretimizi çok önceden planladık ama bunun böyle bir iklimde gerçekleşiyor olmasını memnuniyetle karşılıyorum. Sıkıntılarımızı görmezden gelme gibi bir durumda olamazdık. Bunu en zor günlerde de cesaretle konuştum, Meclis’te de konuştum, başka yerlerde de konuştum” dedi.


Cesaretle konuşmuştum


Gül, “Cesaretle konuştum” dediği günlerde, “Ne mutlu Türküm diyene lafını tutup da her yere yaza yaza Türkiye aslında ilkel bir hale dönmüştür. ’Bir Türk dünyaya bedel’gibi laflar, Türkiye’nin geçmişteki bütün insanları İslam kardeşliği etrafında toplayan bu bütünlüğü tehdit eder anlama gelmiştir” demişti.
“Bir takvim içerisinde bütün illerimize gidiyorum” diyen Cumhurbaşkanı Gül, şöyle konuştu: “Ziyaretlerimi yaparken bir şeyi hep ısrarlı bir şekilde ve tutarlı bir şekilde söyledim. Türkiye’ye güvendiğimizi, milletimize güvendiğimizi, Türkiye’nin çeşitli sıkıntıları olduğunu, bunların içinde önemli problemlerimizin de olduğunu ama daima bu ülkede iyi şeylerin olacağına hep inandığımı söyledim. Türkiye’de gerçekten güzel şeyleri hep beraber yaşıyoruz. Türkiye’de var olan kardeşliğin daha güçlendiğini, kardeşlik rüzgarının daha güçlü bir şekilde estiğini, Türkiye’de barışın, huzurun adeta özlendiğini ve bunun için çok büyük bir arzunun artık çok açık sokaklara yansıdığını görüyoruz.” Bir basın mensubunun çözüm süreciyle ilgili sorusuna Gül, şu yanıtı verdi: “Ümidimi, bunun başarı ile bunun büyük bir kardeşlikle var olan kardeşliğimizi daha da pekiştirecek şekilde gelişeceğine olan inancımı daima korudum. O bakımdan inanıyorum ki bu gezi, bu vesileyle bu havanın daha da pekişeceğini, herkesin daha çok bir araya geleceğini, birbiriyle daha fazla kucaklaşacağını inanıyorum. Çünkü insanların fıtratından aslında sulh vardır, birlik var. Diğerleri anormal durumlar.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by