Onlar İstifa Etmedi Ben Kovdum - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Onlar İstifa Etmedi Ben Kovdum




















Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'dan Kocaman'la ilgili sert açıklamalar... Fenerbahçe'de Aykut Kocaman'ın istifa şoku yaşanırken Aziz Yıldırım'ın da bu kararla ilgili sert sözler sarfettiği öğrenildi. Yıldırım'ın Kocaman için "Giderse gitsin.. Bu kaçıncı? Artık ben de sıkıldım" dediği belirtilirken, Ali Yıldırım ve Aykut Kocaman'ın ilk istifa haberlerine de "Kimse istifa etmedi, ben ikisini de kovdum" dediği iddia edildi. Kaynak: Gazetevatan ABDULLAH KİĞILI AÇIKLAMA YAPTI Fenerbahçe Kulübü Başkan Vekili Abdullah Kiğılı, teknik direktör Aykut Kocaman'ın dün sözlü olarak istifa ettiğini, bugün resmi yazı geldiği takdirde yönetim olarak istifanın kabul edileceğini ve yeni hoca arayışlarına başlayacaklarını açıkladı.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by