Sabri'ye Şok Suçlama - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

12 Mayıs 2013 Pazar

Sabri'ye Şok Suçlama


Fenerbahçe kalecisi Volkan Demirel maçın son anlarında Sabri ile yaşadığı gerginliği anlatırken, göndermelerde bulundu.

Maçta Sabri Sarıoğlu ile birlikte kırmızı kart gören Volkan şunları söyledi:

"Verilmeyecek bir penaltı sonrası 1-0 geriye düştük ama iyi bir reaksiyon gösterdik. Bütün Fenerbahçeli taraftalar bunun keyfini çıkarsın. Biz içeride öyle yaptık. Çok güzel bir tablo vardı içeride.

"SABRİ'NİN İŞİ PROVOKE ETMEK"

Sabri tırnaklarını uzatmış herhalde. Taraftarlarımızdan özür dilemek istiyorum. Bizi tahrik etmeye çalıştılar. Burada ceza almamız için seyirciyi kışkırtmaya çalıştılar. Arkamdan beni itekledi üzerime yürüdü. Fiziğimden dolayı tepki gösterdim. Boğaz hareketi gösterdi. Ben de onu sıktım. Saha içinde bunları düşünemiyorsunuz. Sabri provoke etsin diye girdi çünkü o işleri sever kendisi. Bize ceza aldırmaya çalıştı. Ben tamamen onun yaptığı hareketlerden sonra tepki veriyorum. Kupa finalinde oynamak istiyorum. İnşallah bana da erteleme uygularlar. Bu galibiyeti tüm F.Bahçeli annelere armağan ediyoruz.

Biz daha çok inanan güvenen farklı yerlere olaylara çekmeyen bir sürü engele karşı dimdik duran bir yapıdayız. Şampiyon olamadık diye değil, şampiyonluklar kupalar takımı değiliz biz gönüllerin sevginin takımıyız. F.Bahçe gösterisi hiçbir zaman değişmez."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by