Sözde Akil: Şehit annesinin ağlaması bana iyi geliyor - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

10 Mayıs 2013 Cuma

Sözde Akil: Şehit annesinin ağlaması bana iyi geliyor


Akil İnsanlar İç Anadolu Grubu üyeleri Kırıkkale'de şehit ailesini ziyaret etti. Aile ziyaretinde Anne Naciye Elitok'un "Varsın dağlar taşlar duysun, ben nasıl ağlıyorsam beni ağlatanlarda aynı gıyamet günü ağlasın dilerim Allah'tan, cehennemde odun olsun" diyerek ağlamasında araya giren grup üyesi Celalettin Can "Onun ağlaması bana iyi geliyor" demesi şaşkınlıkla karşılandı.

ŞAŞKINLIKLA KARŞILANDI
İç Anadolu Akil İnsanlar Grubu Kırıkkale'de Hakkari'nin Çukurca ilçesinde PKK terör örgütünün düzenlediği hain pusuda şehit düşen Jandarma Uzman Çavuş Nazır Elitok'un baba ocağına ziyarette bulundu. Ziyarete Grup Başkanı Ahmet Taşgetiren grup üyeleri, Şehit Babası Sami Elitok, Şehit Annesi Naciye Elitok, şehidin eşi ve küçük oğlu hazır bulundu. Anne Naciye Elitok'un göz yaşlarına hakim olamayarak "Varsın dağlar taşlar duysun, ben nasıl ağlıyorsam beni ağlatanlarda aynı kıyamet günü ağlasın dilerim Allah'tan, cehennemde odun olsun" diyerek ağlaması üzerine söze karışan Akil İnsanlar grubundan 1978 kuşağında Dönemin sol grubu DEV-YOL'un başında olan, 78?liler Vakfı Başkanı Celalettin Can'ın "Ağlasın bana iyi geliyor onun ağlaması" demesi şaşkınlıkla karşılandı. Bu sözlerin üstüne araya giren grup başkanı Taşgetiren "öyle deme" dedi.
BENİ AĞLATANLARDA AĞLASIN
Çocuğunu şehit veren Anne Elitok grup üyelerine duygularını anlattı. Anne Elitok "Oğlunu şehit veren acılı anne Naciye Elitok "Her gelen arabaya bakıyorum, her gün gözlüyorum gelmiyor. Kapının zili çalsa geldi zannediyorum. Arabasının borcu bitmedi kapıda kaldı. Neden hep fakirlerin çocuğu ölüyor. Hiç duyulmuş mu büyük adamların çocukları şehit olmuş diye. Bizi Allah yaratmadı mı. Ben onu inşaatlarda çalışarak büyüttüydüm. Özlüyorum gelmiyor. Devlet yardım etmiş ne fayda, acı dinmiyor. Ona ekmek ağlamadığım günler oldu. Varsın dağlar taşlar duysun, ben nasıl ağlıyorsam beni ağlatanlarda aynı gıyamet günü ağlasın dilerim Allah'tan, cehennemde odun olsun. Bu acıyı yaşayan bilir" diye konuştu.
BU İŞİN EN ZORU
Aileye taziye dileklerinde bulunan Grup Başkanı Ahmet Taşgetiren ise "Peygamberimizde ağlamış evladı vefat ettiğinde, demişler ölüm Allah'ın emri ağlanır mı? diye, o da "göz yaşarır kalp hüzünlenir, ama Allah'ın hükmüne de karşı çıkmayız" demiş. Evet Allah'ın lütfüdür, şehittir yanına almıştır, ama hasrette bitmiyor. Bu işin en zoru. Anne için, baba için, eş için başka zor. Bu uğraşmalar gençlerimiz ölüyor onlarda bitsin diye" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by