Süper Lig'de istifa rüzgarı - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

28 Mayıs 2013 Salı

Süper Lig'de istifa rüzgarı



Antalyaspor Başkanı Hakan Akıncıoğlu 14 Haziran'da görevi bırakacağını açıkladı. Akıncıoğlu'ndan sonra teknik direktör Mehmet Özdilek de görevinden istifa etti. MEDİCAL Park Antalyaspor bugün 2 istifa ile sarsıldı. Önce kulüp başkanı Hasan Akıncıoğlu, 14 Haziran'da yapılacak Olağan Genel Kurul'da aday olmayacağını açıkladı. Başkan Hasan Akıncıoğlu, Hasan Subaşı Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, Yönetim Kurulu'nun aldığı kararla 14 Haziran'da yapılacak Olağan Genel Kurul'da yeniden başkanlığa aday olmayacağını söyledi. Genel Kurul'da Türk Ticaret Kanunu'nun yeni uyarlamalarının da gündeme geleceğini belirten Akıncıoğılu, şunları söyledi: "Bu seçimli bir Genel Kurul olacak. Ben başkanlığa aday olmayacağım. Geçen son beş yılda birlikte çalıştığım teknik heyet ve futbolculara, yönetimimde yer alan ve Antalyaspor ailesine destekte bulunan herkese teşekkür ediyorum. Herkesten çok yakın destek gördüm, bazen muhalif, karşı görüşler de oldu. Ancak bunlara karşı ciddi bir duruş sergiledik. Antalyaspor'u belli bir standarda getirdiğimizi düşünüyorum. İyi bir kulüp olduk. Başarılı bir sezonu geride bıraktık. Tüm camiamıza haysiyetli, dirayetli bir duruş sergiledikleri için teşekkür ediyorum." Artık Antalyaspor'un ligde ve her alanda saygınlığı olan bir kulüp haline geldiğini ifade eden Başkan Hasan Akıncıoğlu, bir milyonu aşkın Antalyalının bu takıma destek olacağına ve bayrağı gelinen noktadan alarak daha iyi yerlere taşıyacağına inandığını belirtti. 14 Haziran'daki kongrede yönetime aday çıkmaması halinde de kesinlikle görev almayacağının altını çizen Akıncıoğlu, "Takıma maddi ve manevi olarak gereken desteği vermeye devam edeceğim. Antalyaspor'un temerrüte düşmüş hiçbir borcu yoktur. Bütün borçları zamanında ödenmiştir. Antalyaspor'un TFF, UEFA, FIFA nezdinde ihtilaflı hiçbir dosyası da yoktur. Futbolcu ve teknik heyete olan borçların yüzde 80'ini ödenmiştir. Genel Kurul'a çok gururlu bir şekilde gidiyoruz. Şunu net söylüyorum, yeniden aday olmayacağım. Hiçbir kimseye kırgınlığım yok. Gurur duyarak yaptığım işte bayrağı devredeceğim. Özel olarak aldığım bir karar bu. Başka hiçbir nedeni yok. Görevde olduğum 5 yılda tribünlerden gelen bazı talep ve istekleri cevap vermedim ve bundan dolayı da tepki aldım. Tribünlerin son zamanlarda yaptığı tepki, aldığım karara yön vermedi" diye konuştu. Akıncıoğlu, sezonu 7'nci sırada çok iyi bir yerde tamamladıklarını ve başarılı bir sezonu artık geride bıraktığını da sözlerine ekledi. Özdilek de görevinden istifa etti MEDİCAL Park Antalyaspor'da kulüp başkanı Hasan Akıncıoğlu'nun genel kurulda aday olmayacağını bildirmesinden saatler sonra teknik direktör Mehmet Özdilek de istifa ettiğini açıkladı. Hasan Subaşı Tesisleri'nde düzenlenen basın toplantısında gergin olduğu gözlenen Mehmet Özdilek, şunları söyledi: "Kulüp başkanımız Hasan Akıncıoğlu görevi bıraktığını ve gelecek dönem için aday olmayacağını ifade etti. Bu açıklamadan dolayı üzüntü duyduk. Bu nedenden dolayı ben ve ekibim de bundan sonra gelecek yönetimin önünü açma adına görevi bıraktığımızı kamuoyuna bildirmek istedik ve bunu sizinle paylaşmak istedim." Daha geniş kapsamlı bir toplantı yapacağını aktaran Mehmet Özdilek, daha sonra şöyle konuştu: "Bugün itibarı ile Pro Lisans eğitimindeyim. 1 günlük arada kulübe geldiğimde böyle bir şeyle karşılaştım. Pro Lisans eğitimi 2 Haziran'da bitecek. Medya ile oturup geçen yılın ve son 5 yılın değerlendirmesini yapacağız. Buradan ben sadece küçük bir beyanatımı kamuoyu ile paylaşmak istedim. Bundan sonraki süreçte de Antalyaspor'a başarılar diliyorum. Sadece bu kadar söyleyeceklerim. Soru da almayacağım. Dediğim gibi 2 Haziran'dan itibaren daha geniş kapsamlı bir değerlendirmede bulunacağım."



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by