Akil insanları şoke eden soru - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

26 Nisan 2013 Cuma

Akil insanları şoke eden soru















Akil İnsanlar Marmara Grubu'na Bursa'da fabrika sahibinden zor soru.

Bursa gezisini sürdüren Akil İnsanlar Marmara Grubu üyelerinden Hülya Koçyiğit, Yücel Saylan, Ali Bayramoğlu, Levent Korkut ve Mithat Sancak, Organize Sanayi Bölgesi'ndeki Erol Gülmez'e ait E.G. Pres Fabrikası'ndaki işçilerle bir araya geldi.
Heyet üyelerine fabrika sahibi Erol Gülmez, "Damat Ferit döneminde Heyeti Nasiha diye adamlar oluşturulmuş. Bugün, tarihteki o heyete biraz vatan haini olarak bakılıyor. Şimdi de sizin heyetiniz bunlara benzetiliyor. Ben size soruyorum, siz vatan haini misiniz?" diye sordu.
Bu soruya heyet üyelerinden Yücel Sayman, yanıt verdi ve bilge olmadığını vurgulayarak şöyle dedi:
"Ben sizin düşüncenizden farklı söylesem ikna mı olacaksınız? Bizim sizi ikna etmek gibi bir niyetimiz yok. İlk defa bu soruları toplu olarak soruyoruz. Buraya geldik neye karar vereceğiz? Sahneye indik seyirci olmaktan çıktık. Biz seyirci değiliz. burada karar mekanizması biziz. İstediğimiz şey bu meselenin çözümüdür. Siz vatan haini olarak görüyorsanız öyle görün. 'Evet' yada 'hayır' desem de inanacak mısınız? Belki de öyleyimdir. Ne bileyim. Damat Ferit örneği verdin. Biri bir yerden gayet enayi bir örnek çıkartıyor. İstanbul'da işgal orduları mı var? O dönemde işgali kabul edelim diye o heyeti gönderiyorlardı. Şimdi Türkiye işgal altında mı? İstanbul işgal altında mı, biz de buraya gelip 'bakın fazla ses çıkartmayalım da insanlar ölmesin' biz öyle mi diyoruz? Bunu söyleyenin kafasına göre Türkiye işgal altında. Aptal bir örnek. Ben şimdi, ben vatan hainiyim de. Ama ben barış olsun silahlar sussun istiyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by