Sen kimin adına konuşuyorsun? - Türkçü Haber Merkezi
"TÜRK IRKI SAĞOLSUN" "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

25 Nisan 2013 Perşembe

Sen kimin adına konuşuyorsun?



















Mine Kırıkkanat isimli Türk'ten, Türk tarihinden habersiz bir kandını televizyona çıkartırsan ''Diyarbakır zaten bizim değil'' de der, ''Kürt olsam dağa çıkardım'' da der, milliyetçiliğe de söver.

Düne kadar Osmanlı'y ve Türklüğe söverken CUMHURİYET gazetesi yazarı diye manşete taşıyan AKP yandaşı siteler ve gazeteler. kadıncağız AKP ile birlikte Türklüğe saldırıp ihanet sürecine destek verince hemen manşetten ihanetine övgüler düzmeye başladı. SonKale.org olarak dünkü tepkimizi veriyor ve kınıyoruz. CNN Türk ekranlarında yayınlanan Aykırı Sorular programına konuk olan gazeteci Mine Kırıkkanat, çözüm sürecine yönelik sert çıkışlarda bulundu. Enver Aysever'in sorularına cevap veren Kırıkkanat, çözüm süreci ile birlikte yalan söylendiğini öne sürdü. Kırıkkanat'ın açıklamaları: 'DİYARBAKIR ZATEN BİZİM DEĞİL ' Kesinlikle ben ne Türkçüyüm, ne Kürtçüyüm ne de milliyetçiyim. Diyarbakır 'ı alır giderlerse hayır da demem. Ama Diyarbakır 'ı alacakları çok belli. Çünkü Diyarbakır artık zaten bizim değil. 'KÜRT OLSAM DAĞA ÇIKARDIM ' Bakın benim bu söylediklerimden sakın Kürtlere hak vermediğim sonucu çıkmasın. Ben Kürt olsam şu anda onlartın yağtıklarını yaparım. Kürt olsam dağa çıkardım. 'BU BİR AYRILIK SÜRECİ ' Sadece bize doğrular söylensin istiyorum. Ayrılıyoruz. Bu sadece bir barış süreci değil. Bu bir ayrılık süreci. Kesinlikle MHP 'nin açısından bakmıyorum. Ayrılıyoruz ama bize yalan söylemeyin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Günün Filmi

Icon Icon Icon Icon

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar





 
Support : haber | türkçühaber Template | türkçüler
Copyright © 2011. Türkçü Haber Merkezi - All Rights Reserved
Template Created by Published by
Proudly powered by